Навчання

Орест Білоскурський

Орест Білоскурський

 

Маркетинговий директор найбільшої за аудиторією медіагрупи країни – СтарлайтМедіа.

Соціолог за освітою. Закінчив аспірантуру Національного Університету «Києво-Могилянська академія» .
Довгий час викладав в НаУКМА на кафедрі соціальних наук та технологій, такі курси як: Аналіз даних, Аналіз аудиторій, Методи та методологія соціологічних досліджень. Проходив стажування в Університеті Есексу з методів сегментації аудиторій .
Як дослідники працював в Київському Міжнародному Інституті Соціології. Запроваджував першу Інтернет панель в Україні. Працюючи в КМІС проводив аудит панелі AGB, яка до 2003 року виконувала піплметричні заміри в Україні.
Роботу в телевізійній дослідницькій індустрії розпочав аналітиком на телеканалі Інтер. З часом перейшов працювати в компанію СтарлайтМедіа на посаду директора з маркетингових досліджень. Пізніше за сумісництвом почав працювати на телеканалі ІСTV, cпочатку керівником відділу якісницьких досліджень – де займався тестуванням реакцій глядачів на нові формати та продукти каналу, а також вивченням сприйняття реклами та спонсорських проявів в ефірі каналу. Згодом створив та очолив департамент маркетингу, аудиторій та комунікацій – який поєднав в собі всі функції використання піпметирчних даних, поза телевізійних досліджень, всі види комунікації з глядачами.