Навчання

Серія ворк-шопів «Медіа для медіа. Як цим скористатись?»

Індустріальний Телевізійний Комітет та «Медіа Група Україна» в 2013 році провели серію ворк-шопів «Медіа для медіа. Як цим скористатись?» для українських редакторів та журналістів, друкованих та інтернет-ЗМІ щоб допомогти подивитись по-новому на тему «Медіа в ЗМІ».

Медіа – одна з кращих тем для генерування публікацій в ЗМІ:

  • Медіа – галузь, яка динамічно розвивається
  • Медіа – галузь, яка донедавна була дуже закритою
  • Представники медіа-галузі здатні генерувати інформаційні приводи та коментувати події ринку
  • Медіа завжди «говорять»
  • Медіа – це величезний потік грошей, про які писати завжди цікаво. Інвестиції в розвиток, в інфраструктуру, в закупку та виробництво контенту, в маркетинг, в персонал

Програма серії ворк-шопів “Медіа для медіа. Як цим скористатись?”

21 червня 11:00-12:30 Олег Тверский, GfK Ukraine Media Типологія доліджень, методи аналізу даних
13:00-14:30 Аріна Бородіна, спеціальний оглядач РІА «Новости» (Росія) Бачити суть за цифрами. «Кухня» медіа на сторінці друкованого видання
5 липня 11:00-12:30 Олена МіроноваВікторія Борщенко, Індустріальний Телевізійний Комітет А судді хто? Цільова аудиторія медіа – споживачі та рекламодавці
13:00-14:30 Ольга Захарова, медіа-холдинг «Медіа Група Україна» Для чого потрібні телебренди?
6 липня 11:00-12:30 Фьодор Огарков, медіа-холдинг «Медіа Група Україна» Медіа як бізнес в Україні. Виклики індустрії. Нові моделі розвитку бізнесу
13:00-14:30 Вероніка Радченко, «Медіапартнерство»
Особливості рекламного ринку. Монетизація медіа
12 липня 11:00-12:30 Ірина Петровська, Нова газета (Росія) Аналізуємо контент телеканалів: цікаво і доступно для читача
13:00-14:30 Мілана Мінаєва, канал ЖИВИ (Росія) Як визначити свого гладача?
14 грудня 11:00-12:30 Ольга Гаврилова, «Діджитал Скрінз» Об’єднання зусиль в рамках медіахолдингів: пошуки синергии в еру цифрових технологій
13:00-14:30 Сергій Созановський, FILM.UA GROUP Від ідеї до реалізації власного проекту
15:00-16:30 Олена Мартинова, експерт Розвиток журналістики в епоху мультимедійності
Організатор: Спонсор: Інформаційний партнер:
logo_ITK_ua_90 UMG_logo UA_RU_ENG_vector EkonomikaNEW